Гра «Незнайко»
Один учень читає, а
інший — виправляє допущені помилки.
Гра «Вовк і заєць»
Один учень починає
читати текст, другий — вступає після того, як перший дійде до крапки й
намагається його наздогнати.
Гра «Ми віримо і не віримо»
Учитель читає речення з
тексту, зробивши помилку в слові. Діти знаходять це речення, говорять: «Ми
віримо» або «Ми не віримо» і читають це речення.
Гра «Інтерв'ю»
Тема інтерв'ю може бути
різною, учні — кореспонденти і респонденти. По закінченні часу на обговорення
кожна пара представляє результати роботи, обмінюються своїми ідеями та
аргументами з усім класом.
Гра «Земля — небо»
За командою «Земля» діти
нахиляються до книжки і читають текст. За командою «Небо» — піднімають голівки
вгору, прибираючи вказівки від тексту. Знову — «Земля» — учні очима знаходять,
де вони завершили читати.
Гра «Дощик»
(Діти читають хором.)
- Накрапає дощ (тихо).
- Дощ пускається
сильніше (голосніше).
- Злива (голосно).
- Дощ слабшає (тихіше).
- Дощ перестав (читання
припиняється).
Гра «Хвилі»
Ця гра схожа на
попередню, але дещо відрізняється. Обираємо ведучого, який задає «тон і темп»
гри. Текст читається так, як хвиля прибивається до берега і відходить від
нього: тихо — голосніше — голосно — тихіше — тихо — голосніше і т. д.
Гра«Бджілки»
Напівголосне читання
учнями тексту, кожен — у своєму темпі.
Гра «Рибки»
Мовчазне читання учнями
тексту, кожен — у своєму темпі, при цьому діти можуть ворушити губами.
Гра «Губи на замку»
Те саме мовчазне читання,
але ворушити губами заборонено.
Гра «Засічка — кидок»
За командою «Кидок» усі
діти починають читати напівголосно текст. За командою «Засічка» — зупиняються й
олівцем відмічають останнє прочитане ними слово. Цей самий текст таким же чином
читають ще раз (але не більше трьох разів). При повторному читанні діти
переконуються, що прочитали більший обсяг — «засічка» поставлена вже далі. Це
доводить їм необхідність багаторазового читання тексту, адже з кожним разом
результати поліпшуються.
Комментариев нет:
Отправить комментарий